Veelgestelde vragen (FAQ)


Wat is de minimale besteleenheid? 
We hebben hele mooie kerstpakketten die per stuk te bestellen zijn. Deze staan in de categorie ‘KLEUR’. Voor de overige collectie geldt een minimale afname van 10 stuks. 

Kan ik een offerte aanvragen? 
Ja, dat kan vanaf 500. Op de site kunt u zowel een offerte aanvragen als direct bestellen. Indien u vanuit uw offerte wilt bestellen dan kunt u de offerte bevestigen of voor akkoord per mail beantwoorden, daarna wordt uw bestelling verwerkt in ons ordersysteem en ontvangt u de bevestiging/factuur per mail. Uiteraard kunt u ook direct vanuit de site uw bestelling plaatsen. 

Kunnen de kerstpakketten op huisadressen geleverd worden? 
Ja, dat is mogelijk. Wij berekenen daarvoor € 10,- ex BTW extra kosten. Het pakket wordt van extra verpakkingsmateriaal voorzien ter bescherming tijdens het individuele transport, het kaartje met uw gegevens als afzender wordt meeverpakt, de verzendstickers worden op de dozen geplakt en er wordt verstuurd. U ontvangt een csv bestand waarin u de adresgegevens in dient te vullen. 

Hoeveel bedraagt het transport? 
Kerstpakketten: Verzending doen wij voor een vast tarief per afleveradres. De tweede en volgende pallet per afleveradres leveren wij altijd gratis. Uw bijdrage in het transport bedraagt € 75,- per afleveradres. 
Losse pakketleveringen naar individuele adressen bedraagt € 10,- per pakket. De pakketten worden voorzien van extra inpakmateriaal ter bescherming, uw gegevens als afzender worden toegevoegd en de verzendstikkers worden op de dozen geplaatst. 

Wat is een klein order toeslag? 
Wij hanteren voor orders onder de €250,- excl. btw  een klein ordertoeslag van €25,- per bestelling. 

Wordt mijn order bevestigd? 
Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct uw orderbevestiging/factuur op het door u opgegeven mailadres. Dit is uw bewijs dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Indien u geen mail ontvangt, controleer dan uw spambox of neem contact op met onze klantenservice.

Hoe worden de kerstpakketten geleverd? 
De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld en voorzien van een duidelijke pakbon. De pakketten worden op de begane grond afgeleverd tot over de eerste drempel. 

Hoe worden de kerstpakketten verpakt? 
Alle artikelen worden met zorg in de feestelijke kerstdoos verpakt. Ook worden de artikelen in de dozen met de etiketten  naar boven gericht (voor zover mogelijk) en extra beschermd verpakt met SizzlePak. Dat is 100% recyclebaar en biologisch afbreekbaar, natuurlijk zigzag, zuurvrij, versnipperd papier. Het geheel wordt feestelijk en als cadeau verpakt. 

Is mijn pakket wel op voorraad? 
Het gehele aanbod is op voorraad. Bij ieder pakket/artikel is de voorraadpositie bekend. Indien een pakket/artikel  uitverkocht raakt, wordt dat op de site vermeld. Indien een pakket sneller uitverkocht is dan de webshop is bijgewerkt nemen wij contact met u op omtrent een passend alternatief. 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW? 
Alle prijzen zijn exclusief btw. In het bestelproces wordt de totaalprijs eveneens inclusief btw weergegeven.

Hoe zit het met garantie? 
Indien een artikel onverhoopt beschadigd of defect is, vervangen wij het artikel direct, snel en kosteloos. We bieden daarin een 100% tevredenheidsgarantie en we doen nooit moeilijk. Het hebben van een klacht is immers al vervelend genoeg. 

Wat is de uiterste besteldatum? 
Het advies is om uw pakketten zo vroeg mogelijk te bestellen, want het gehele aanbod is zolang de voorraad strekt. Pakketten raken daardoor uitverkocht naarmate de tijd vordert. Tot enkele dagen voor de kerstdagen nemen wij bestellingen in ontvangst. 

Kan ik een combinatie van kerstpakketten bestellen? 
Ja, dat kan. U kunt alle soorten kerstpakketten en geschenken bestellen zolang de aantallen maar voldoen aan de minimale besteleenheid per pakket. Vanaf de minimale besteleenheid per pakket kunt u in ieder gewenst aantal (meerdere) pakketten bestellen. 

Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd? 
Wij werken met de beste transporteurs van Nederland. Zij garanderen een leverbetrouwbaarheid van meer dan 98%. Uiteraard blijft levering afhankelijk van weer- en verkeersomstandigheden. De gewenste leverdatum kan daardoor nooit als fatale datum aangenomen worden. Onze ervaring is echter dat er praktisch altijd op de aangegeven dag geleverd wordt. 

Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket? 
Ja, dat kan. U dient dit aan te geven in het opmerkingenveld op de bestelpagina. Neem contact op met onze klantenservice om de uiterste aanleverdatum af te stemmen. Het meeverpakken van uw kaart of brief doen wij gratis als extra service.

Vindt de levering plaats in de ochtend of in de middag? 
De kerstpakketten worden geleverd tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Wij adviseren de pakketten in ieder geval 1 dag eerder te laten leveren dan de dag van uitreiking. Neem voor speciale wensen omtrent transport contact met ons op. 

Waar kan ik als bedrijf terecht met mijn klacht?
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. 

Hallo

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to sample@gmail.com

avatar
avatar
Klantenservice Jan
0618539496
avatar
We zijn telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 op elke werkdag
× whatsapp background preview